Alla inlägg under september 2017

Av Anders Berglund - 18 september 2017 14:22

Nu är det så att vi funderar på att köpa ett fritidshus, eller köpa en fritidshus byggsats närmare bestämt så att vi kan montera huset själv och på så vis få ett billigare pris jämfört med att anlita någon som bygger fritidshuset eller att köpa ett nyckelfärdigt fritidshus som ju är betydligt billigare.

 

Så här kan ett lyxigt fritidshus med pool se ut


Vi har ganska stor tomt och då gäller det ju att utnyttja detta och det vore ju jätte bra om man kunde ha ett extra hus på tomten.


Jag tycker om att bygga själv och jag tror att jag skulle kunna klara av att bygga ett fritidshus efter ritning om jag köper en byggsats. Vi klarade av att montera en Carport byggsats för 2 bilar åt grannen och det var inte särskilt svårt så jag har fått lite träning. Det är klart att det är svårare att bygga ett fritidshus jämfört med en Carport men ändå.

 

Så här ser Carporten ut ungefär, den som vi byggde vi själva till grannen utan problem

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards